Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Läkarbesök

Av mittlantliv - 2 september 2013 12:56

Sov knappt nånting på torsd fm. Skulle ju upp vid 13 och min mobil var sönder. Vaknade klarvaken vid 11. Tvingade mig att ligga kvar lite till... Doktorsbesöket var bokat till klockan 14.


Jag tycker inte om att gå till doktorn, brukar känna mig så nedvärderad, svag och ifrågasatt. Så jag gick det helt utan förväntningar.


Men döm om min förvåning att när jag kommer dit, kavlar dr upp ärmarna och tar tag i min värk direkt! Frågar, är intresserad, utesluter och ger förslag. Ger mig hopp om medicin, träning och hjälp.  De tog prover på både blodvärdet, hypotyreosen och ska kolla alla remisser från Halmstad som irrar runt i cyberrymden. 


Ska få träffa sjukgymnaster och komma till smärtrehab! Tjoho!


Dessutom så var värken bättre på torsdagen. Så skönt att den släppte så fort, så nästa gång den blir SÅ överjävlig så vet jag att den kan släppa redan till dagen efter.


Har fått tillbaka hoppet om KRAFTEN, ORKEN och STYRKAN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlantliv - 2 september 2013 14:23

        Vi börjar med utflykten till Oskarström, bara jag och flickorna. Vi åkte till Virse Hatt och hade picknick och en fantastisk upplevelse med naturhealing. Där är bara så MAGISKT. Sen fortsatte vi att bada på Furulundsbadet. När vi kom h...

Av mittlantliv - 2 september 2013 13:55

              Jag blir bara så barnsligt LYCKLIG  av mina får, höns och lamm....     ...

Av mittlantliv - 2 september 2013 13:37

        ,   Molly vår hysteriska, goa, håriga, leriga, hoppande och härliga blandras på 7 år, ÄLSKAR lamm och killingar! Hon hjälper till med stor entusiasm och moderskärlek! Hon tvättar, buffar och tar hand om dem. En förutsättning för att de...

Av mittlantliv - 2 september 2013 13:18

Sov till 11 idag! Härligt! Då har jag inte lika ont när jag vaknar. Sömn är NYTTIGT!    Det är inte så konstigt att jag är trött, förra veckan gick i raketfart! Stickkafe på månd fm, åkte till Halmstad mån em och då var jag först på Harrys med so...

Av mittlantliv - 2 september 2013 13:14


      Sött!!

Presentation


Mitt liv med 4 barn, make, 2 hundar, 1 katt, 6 klövsjöfår, 2 kaniner, 21 höns och 1 get.

Här skriver jag ner mina tankar om hur det är att bo på landet och om livet med ADD, värk och Hypotyreos. Glädjen med stickning, virkning och bakning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards